Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Πολέμιος του έρωτα σου

Μεθυσμένη θέλω να με κοιτάς,
Μαγεμένη.
Δεν έχω λόγο να φύγω
Κρατάς την άγκυρα μου χωρίς να την δένεις
Κι αφήνεις μεγάλο το σχοινί
Να δέρνομαι και σε άλλα λιμάνια.

Δεν έχω λόγο να φύγω.
Κι εσυ ψάχνεις λόγους που μένω.
Μένω αλλα δεν ξέρω
Αν θέλω να βλέπω τον ήλιο μέσα στα ματιά σου,
Ή αν το σκοτάδι μου απλά μοιράζομαι.

Και βρίσκω το κρεβάτι σου μικρό και άβολο
Και το μέλλον σου άβουλο
Στην παρρησία της απελπισίας σου.
Αλλά νόημα δεν έχει
Ο λόγος που μένω.
Αρκεί που δε φεύγω.

Κι ανταλλάζω κίβδηλα νομίσματα
Και συ θες πολύ να είσαι αγαπημένη
Που δε βλέπεις ότι δε σε πλουτίζω,
Ότι τα χέρια μου όταν ανοίγουν δεν φεύγει η καρδιά μου.
Πόσο μαγεμένη.
Μισείς να είσαι μακριά μου.
Και γω σχεδόν αγαπώ την μέθη σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Instagram

Popular Posts